מה יותר כיף מרכיבה אמיתית בטבע, באוויר הפתוח?

ב-SIRIN RIDERS אנחנו מובילים טיולי טבע עוצמתיים עם סוסינו הנהדרים כבר משנת 2010!

הצטרפו אלינו לטיולי רכיבה על סוסים בצפון ובמרכז, לדהור על חוף הים, לטפס על הכרמל, לשבת יחד מול המדורה, להכיר מקומות סודיים ולהתחבר לטבע.

“היה מעבר לכל הציפיות, והיו לי הרבה ציפיות…”
(ליאן יהוד)

אנחנו מאמינים בקבוצות קטנות, רוכבים רק על סוסים מאומנים ובריאים, עם הדרכה איכותית מלאת ידע ותשוקה לרכיבה ולהכרת ארץ ישראל.

טיולי ההרכיבה שלנו הם בלתי נשכחים, בהם כל משתתף יהנה מהשילוב של סוסים, טבע, נופים, אוכל ואפילו יין לבוגרים שבינינו.

בטיחות וחוויית הרכיבה חשובות לנו מאוד, ואנחנו אוהבים לרכב גם במקצבים מהירים כשזה מתאפשר, ולנשום את האוויר והנוף שחולפים במהירות. מצד שני תמיד נתאים את עצמנו לרוכב הפחות מנוסה בקבוצה, ולא ניקח סיכונים.

הטיולים שלנו

רגע לפני שבוחרים טיול, נגדיר – אילו רוכבים אתם?

רכיבות מתחילים
מיועדות לכל רוכב מגיל 8 ומעלה, כאשר לא נדרש ידע מוקדם ברכיבה.

במהלך הרכיבה נעשה ניסיון להעלות את הרמה של כל משתתף, אבל אין הבטחה מצידנו לרכב בקצבים מהירים.

רכיבות מתקדמים מיועדות לרוכבים אשר מרגישים בנוח במקצבי טרוט וקאנטר. הסוסים שלנו מאוד רגועים במקצבים המהירים אבל רוכב אשר הצטרף לרכיבת מתקדמים ולא מרגיש בנוח במקצבים הנ”ל יאלץ להפסיק את הרכיבה (ללא אפשרות ביטול).

אנא שימו לב – טיול הרכיבה הקצר ביותר שלנו אורך 4 שעות ועולה 700 ש”ח לרוכב, אין לנו טיולים קצרים יותר או זולים יותר.

?רוצים עזרה להחליט

צרו איתנו קשר

תוכנית רכיבה לטיולים קבוצתיים
 יוני- אוגוסט 2024

…לחצו כאן כדי לצפות בתאריכים ובפרטים <

ואלה הטיולים הקבועים שלנו

רכיבת יער באיזור הכרמל

איזור הכרמל ויערות מנשה אידיאלי לרכיבת שטח בכל השנה, ואנחנו מציעים בו מגוון Riding Adventures (הרפתקאות רכיבה).

ניתן לבחור בין טיולי רכיבה של חצי יום, או של יום שלם.

– מחיר החוויה הוא 700 ₪ לחצי יום ו-1,100 ₪ ליום שלם.
– המחיר הוא למשתתף ברכיבה קבוצתית.

מחיר רכיבה זוגית פרטית – 1,800  לשני רוכבים.

רכיבת חוף ים קסומה

רצועת החוף היפה והמעניינת בישראל נמצאת בין קיסריה לחוף הבונים, ברכיבת חוף הים הייחודית הזו נחשוף בפניכם את הסודות הלא מוכרים של האזור!

אנו מציעים טיולי רכיבות חוף של חצי יום, יום שלם, ורכיבה של יומיים שמשלבת לינת קמפינג.
– מחיר החוויה הוא 800 ₪ לחצי יום, 1,200 ₪ ליום שלם, או 2,200  ליומיים שלא תשכחו כולל קמפינג.
– המחיר הוא למשתתף ברכיבה קבוצתית.

מחיר רכיבה זוגית פרטית – 1,900  לשני רוכבים.

The Sirin Adventure

רמת סירין בגליל המזרחי היא גן עדן לרוכבים ולמטיילים. המרחבים הפתוחים, המעיינות, ומגוון רחב של בעלי חיים – מבטיחים רכיבה מהנה עם הרבה הפתעות.

הרפתקאת הרכיבה בסירין כוללת ירידה לעמק הירדן ושחייה בנהר הירדן עם הסוסים.
המחיר לרכיבת יום בסירין של 6.4 שעות הוא 950 ₪.

טיול זוגי / משפחתי / ימי הולדת

נשמח להגשים אתכם חלומות!
כזוג או כמשפחה,
הפתעה לבת מצווה,
רכיבה רומנטית עם בן/ת הזוג,
יום חוויה משפחתי ועוד….

רכיבת יום הולדת משפחתית

שני הבת הגדולה שלנו מאוד אוהבת סוסים. השנה החלטנו לחגוג לה יום הולדת מיוחד ולצאת לרכיבה בכרמל עם סירין ריידרס (למרות העלות הגבוהה). הסוסים היו נהדרים, מטופלים וממושמעים, אני רכבתי על בשאר, סוס קשוב ורגוע ולמדתי להכירו ואת הניואנסים שלו במהלך 4 שעות הרכיבה. סיוון ויאיר עשו את המיטב כדי שנהנה מהרכיבה ככל האפשר, ובהצלחה רבה. כשהגענו להפסקה סיוון יצאה עם שני המנוסה לסיבוב קנטר קצר וקולע, והילדה פשוט חזרה מאושרת.  מאוד מאוד ממליצה  ואנחנו בטוח נחזור. עורית גורדון.”

רכיבה זוגית רומנטית

“רציתי לארגן לי ולבת זוגי טיול רכיבה רומנטי. ליה רכבה בצעירותה והיה לי חשוב לא לפשל. אז אחרי בירורים עם מספר חוות שהציעו פחות או יותר את אותו דבר… הגעתי ליאיר מסירין ריידרס!
ולקח 2 דקות של שיחת טלפון בהם יאיר תאר לי בדיוק איך יראה הטיול שלנו.
הגענו לחוף הקשתות בקיסריה אחה”צ, יאיר והסוסים חיכו לנו, ליה מייד התאהבה בלורד – סוס ערבי טהור גזע בצבע חום, לי יאיר נתן את אסי – סוסה לבנה, שקטה ומנוסה.
תוך זמן קצר יצאנו לדרך, עברנו את אמת המים העתיקה שהובילה לפני 2,000 שנה מים לקיסריה. הגענו לכפר הדייגים של ג’סר אל זרקא וחצינו את נחל תנינים, וכשיאיר זיהה שיש לי קצת ניסיון ברכיבה (שלא לדבר על ליה) יצאנו לקנטר (דהירה קלה) על החוף. הייתי בעננים.
הגענו עד לאזור חוף נחשולים ואז התחלנו לחזור דרומה עצרנו לארוחה קלה בחוף ליד מעגן מיכאל, יאיר הציע לנו להיכנס לרחצה קלה אבל העדפנו להמשיך לרכב.
בדהרה של כ-10 דקות הגענו עד תל תנינים, חצינו שוב את נמל הדייגים של ג’סר, חצינו לגונות מדהימות עם הסוסים, ואז הגענו חזרה לחוף הקשתות.
קצת עצובים אך מאושרים נפרדנו מיאיר והסוסים והמשכנו בדרכנו.
אני ממליץ על רכיבות החוף של סירין ריידרס מכל הלב!

( ג'רמי וליה, תל אביב - רכיבת חוף רומנטית)

טיול לפי בקשתכם

נשמח לבנות אתכם יחד טיול בהתאמה אישית לפי העדפותיכם: מסעות גיבוש, אירועים משפחתיים, הובלות עדרי בקר וכל רעיון משוגע שעולה על דעתכם ומשלב
😉כמובן סוסים ואותנו

למי זה מתאים?

הטיולים שלנו לא מתאימים לכל אחד,
זו חוויה מיוחדת…
היא מתאימה לאנשים מיוחדים מגיל 8 עד 80.
לכאלו שאוהבים לגלות אנשים ונופים לא מוכרים.
לבריאים נפשית וגופנית שיכולים להתמודד עם המאמץ הכרוך ברכיבה ארוכה.
להקפיד על נהלי הבטיחות, לכבד את הסוסים.
וליהנות ממיטב הארץ בחוויה בלתי נשכחת!
(לא נדרש ידע קודם ברכיבה על סוסים).

למידע נוסף ולתיאום רכיבה:

“אני חייבת להודות שממש נבהלתי מהמחירים שיאיר שלח לי לאחר שביקשתי הצעה לרכיבה למשפחה. יש לנו 4 ילדים ולשלם מעל 4,000 ש”ח לבילוי של יום ל-6 אנשים נראה לי מוגזם.
אמרתי לעצמי (ולבעלי) שחיים רק פעם אחת, ובגלל המלצות של חברה שכבר רכבה עם סירין ריידרס החלטנו ללכת על זה.
כבר במפגש הראשוני עם יאיר והסוסים שלו הבנתי שעשינו החלטה מוצלחת!
יאיר מייד זיהה את החולייה החלשה, וטיפל בצורה מושלמת בהתקף הפחד שהבינונית שלנו חטפה במפגש עם הסוסה אביבית 😊.
יצאנו לדרך… ואחרי 5 דקות של רכיבה התנתקנו מהעולם שהשארנו מאחור, עכשיו זה רק אנחנו, הסוסים, והנופים של הר חורשן (לא ידעתי שקיים מקום כזה).
חצינו נחלים עם מים, הגענו לאלון עתיק בן יותר מ-1,000 שנה ששרד בגלל קבר שייך שהיה לידו, ואז עצרנו להפסקה בחורשה מקסימה ותוך מספר דקות יאיר ארגן פריסה נחמדה…
זאת הייתה אחת החוויות הכי כיפיות ומשמעותיות שעברנו כמשפחה בשנים האחרונות!”

שאלות ששאלתם

החוויה שאנחנו מעניקים לרוכבים שלנו שונה לחלוטין, אנחנו מובילים את הסוסים למקומות הכי יפים והכי מתאימים לרכיבה שיש בארץ, והובלת סוסים עולה המון כסף. אנחנו רוכבים בקבוצות מאוד קטנות של בין 2 ל6 רוכבים עם מדריכים מאוד מיומנים. יש לנו אפשרות לקדם וללמד כמעט כל רוכב ולהגיע למקצבי הרכיבה המהירים של טרוט וקאנטר. עדיין לא נתקלנו בלקוחות שאחרי הרכיבה עדיין חשבו שאנחנו יקרים מידי.

אנחנו מאמינים שעל מנת לתת חוויה אמיתית של רכיבה ,קשר עם הסוס והטבע שסביבנו צריך לתת לזה זמן. יש לקחת בחשבון שכל רכיבה כוללת הפסקה שבה יש את הזמן לתת לגוף לנוח קצת. הסוסים והציוד מאוד נוחים, ועל פי הניסיון שלנו גם רוכבים ממש מתחילים נהנים במהלך כל הרכיבה (גם אם ביום שאחרי הרכיבה הם קצת תפוסים)

רוב הסוסים שלנו הם סוסים ערביים טהורים. מדובר בסוסים מאוד מנוסים, מאוד קשובים
לרוכב ,נוחים וקלים לרכיבה, ובעלי כושר נפלא (אתם כבר תאהבו אותם)
אנחנו רוכבים בעיקר על אוכפי בוקרים (ווסטרן) אך יש לנו גם אוכפי ספורט (אינגליש) למי שמעוניין

בקיץ לאחר רכיבות החוף,  במידה והים לא גלי מידי, אנחנו מסיימים את הרכיבה, פורקים את הציוד, עולים על בגדי ים ונכנסים עם הסוסים לים. זה לא חובה אבל זה מאוד כיף

ממש לא. בכל הרכיבות אנחנו מגישים ארוחה נחמדה במהלך ההפסקה. אנו לוקחים איתנו את האוכל על הסוסים ומגישים אותו תמיד במקום קסום. אין לנו ארוחות גורמה (האוכל צריך לשרוד את הטלטולים בשקי האוכף) אבל הארוחות שלנו תמיד טעימות שלא לדבר על הקפה בסוף (וגם יין במידה ותבקשו). במידה ויש דרישות של דיאטה או כשרות מהודרת יש לעדכן אותנו מראש.  יש לנו שקי אוכף עם בקבוקי מים כך שממש לא צריך להביא מים

דברים כבדים שמטלטלים: לא מומלץ להביא תרמילי גב, או מצלמות גדולות
‘דברים יקרים שנאבדים: מפתחות, ארנקים, משקפיים יקרות ,וכו

כל מה שיוצא איתנו חייב להיות מאובטח היטב. ניתן להביא פלאפונים אך יש לשמור עליהם בכיס סגור טוב או באחד משקי האוכף

הרכיבה רק עם מכנסיים ארוכות ונעליים סגורות , בקיץ כדאי להביא קרם הגנה, ברכיבות חוף בקיץ אפשר להביא בגדי ים (עדיף לא ללבוש לפני הרכיבה אלא רק בסוף הרכיבה) . במידה ויש לכם קסדות כדאי להביא למרות שיש לנו קסדות להשאיל

בהחלט, רכיבה בכלל ורכיבת שטח בפרט נחשבת לספורט אקסטרים. הסוס בטבעו הינו חיה נרדפת ומאוד חזקה ויש הרבה דברים שעלולים .להפחיד סוס. כל רוכב מקצועי חווה נפילות מסוסים במהלך חייו

אנחנו עושים ככל יכולתנו להפחית סיכונים. רכיבה עם קסדות היא חובה בכל הרכיבות שלנו ללא חריגים. אנחנו עושים ככל הניתן על מנת לשמור עליכם: כל סוסי הלקוחות שלנו הם מאוד בטיחותיים, אנו נותנים תדריך בטיחות לפני הרכיבה, והמשימה החשובה ביותר של המדריך היא לשמור על בטיחות הרוכבים.  בכל זאת קיים סיכון והרכיבה היא על אחריות הלקוח.
כמו כן תצטרכו לחתום על מסמך הסרת אחריות לפני הרכיבה.

רוב הסוסים שלנו חיים בקיבוץ מגל שבעמק חפר.  אבל רוב הרכיבות שלנו לא יוצאות ממגל, אנחנו מובילים את הסוסים לאיזורי הרכיבה

בסיסי הרכיבות העיקריים שלנו הם: חוף הקשתות בקיסריה , איזור הכרמל, כפר קיש (רכיבות רמת סירין), ומצוקי דרגות במדבר יהודה. יש גם רכיבות מיוחדות שיוצאות מנקודות אחרות בארץ.

אנחנו מפרסמים את תכנית רכיבות הקבוצה שלנו לחודשיים קדימה. כל המידע בנושא נמצא בקישור בעמוד זה (גללו קצת אחורה). כמו כן יש אפשרות להזמין רכיבה פרטית למועד שאתם בוחרים.
אפשר גם לפנות אלינו כאן מהעמוד אם לא מצאתם את תכנית הרכיבה.

לאחר שאתם מגובשים לגבי הרכיבה שאתם רוצים, צרו איתנו קשר ונסגור את כל הפרטים. לאחר הסגירה נשלח לכם אישור הזמנה ואז יש לשלם מקדמה של כ20%  מערך הרכיבה, והיתרה ביום הרכיבה. במידה ומסיבה כלשהי לא תוכלו להשתתף ברכיבה ותעדכנו אותנו עד יומיים לפני הרכיבה והמקדמה תעמוד לרשותכם לצורך רכיבה אחרת.

אנחנו מאוד גמישים בנושא, אבל אנחנו חושבים שהמטרה העיקרית של הפעילות שלנו היא לגרום הנאה ללקוחות שלנו. להערכתנו רוב הילדים מתחת לגיל 8 לא יהנו ברכיבה של 4 שעות ועלולים גם לגרום חוסר הנאה לסובבים אותם. מצד שני אנחנו פתוחים לחריגים ברכיבות משפחה פרטיות.

אין גיל מבוגר מידי לרכיבה על סוסים (המלכה אליזבט רכבה עד גיל 101)

בעלי שוקל 120 ק”ג האם הוא יכול להשתתף ברכיבה שלכם?

אנחנו מעדיפים לא לאפשר לרוכבים השוקלים יותר מ100 ק”ג לרכב אצלנו, אדם ששוקל יותר מ100 ק”ג צריך לדווח לנו מראש על משקלו ונקבל החלטה בנושא. סביר שלא נאפשר לא לרכב.

על Sirin Riders

את SIRIN RIDERS הקמתי בשנת 2010 מתוך מטרה לחשוף את הקסם הישראלי בפני רוכבים מכל העולם.

במהלך השנים אירחנו אלפי רוכבים מישראל ומכל רחבי העולם.

את מה שחושבים הרוכבים – ניתן וכדאי לקרוא בקישור הזה…

נשמח לחשוף ביחד איתכם את הקסם הישראלי.